JESS & FLUFF!

Jau, det är vi som alltid kommer att hålla ihop. Tänk att denna lilla goa goseelefant kan betyda så mycket ? Haha, har ju iof fått den av nån som betydde så otroligt mkt för mej som givetvis gör ännu idag! Men kanske inte på samma sätt direkt! :) Ja hur lever livet då ? De går sakta men säkert frammåt! Fått in tränings inställningen tack vare av annelie! Idag var jag nere på gymmet klockan 09.00 pip :) Körde mitt & det var skönt :) Sen hållt igång hela dagen även varit ute på en bra lång promenad med min bror :) känns kanon! Ätit super nyttigt  m. ännu bättre så att säga =) Ska fortsätta så här veckan ut absolut och efter de :) Det SKA visa resultat, playan 09 säger jag bara! HAHA!

Howie day - Collide. Världens mest underbaraste låt! Ryser i hela kroppen när jag hör denna! Lyssnar på den nu & tänker, tänker tillbaka på hur bra allt var förr. Behövde inte tänka på jobb, kärlek, pengar osvosv. Nu är ju det bara tankarna håller på & surrar runt i huvudet på mej! Vrida tillbaka 4 år hade varit najs! När jag var bonnflicka i färgelanda ;) Näe, men kanske 1½ år! Ja jag vet nu kommer ni säga men de var då du träffa han! HALLÅ har du inte glömmt han än ?! MEN nu är det så här folks att ja bearbetar detta! Haha, nae men ja försöker. Bara få uppleva första kvällen hade varit helt. Ja helt fine! Nog om det rövhålet. Måste punktera en sak till! Vet att han har blivit sårad på samma sätt & e ledsen över detta & det gör mej så glad & starkare :) wööhöw! Han går sakta & säkert bort ifrån mitt hjärta iaf ! posetivt.


i veckan blir det träning! Sen utgång med loll som ja inte umgåts på as länge! ja hur detta kommer sluta vill nog ingen veta :) Men det blir nog bra! Ska bli skoj faktist. Dock syndar jag ioch med alkoholen! Men får köra extra hårt på morran =) Ska iaf lägga in lite låtar bra låtar på min mp3 nu! :) Sen läggdags. Imorn ska jag först sola klockan 09.00! :)

Vet ni nårra bra låtar komentera gärna! Ha det bra!
puss & smack / Jess.


( Bild mamma har tagit på hennes älskling )
blommma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0