1 ADVENT!

Jau, de går fort om man säger så alltså! Känns som om de nyss var september typ :p yeahyeah, nu hjälper jag mams och julpyntar lite sisådär. Mamma e så upp i detta men som sagt, julpynt, röda gardiner, julstjärnor och ljusstakar m.m det e ju så sjukt mysigt. Ikv blir det hemmamys med mamma! Ska se nån film & självklart idol. Haha jag veeet att ni tänker! " öhm idol ? har hon inte tröttnat på det en ? " Men nej det har jag inte serru! jag tycker det e sketabra! :) Ska bli mysigt ikv och kolla tv, tända massa ljus och dricka julmust :) Igår var ju jag och sis på billy i trollhättan! Det var jätte roligt fram till den sketlånga kön! Men vi var ju tvugna stå där o. se glada ut med tanke på att vi skulle promt in! Tillslut kom vi in men då möter vi alla dryga brudjävlar, i trollhättan kryllar de om wannabe utläningar med stördattityd och " jag e så ball jag bor in tha gettoht faktist passa dig sveeeenne! " jaja men de finns säkert en förklaring till att dom e som dom e! Kanske dålig uppväxt ? ingen aning. Längtade hem till trevliga mortens haha! Som sagt, billy e ju där i helgen så imorn blire att rocka ELLER åka till calle! :) Helst calle hihi.. Ne nu måste ja hjälpa mamma! Bloggar nog efter idol, jag hoppas verkligen att johan åker ut! Allvarligt ? Visst så äger han scenen och e grym för sin ålder, men de där skrikiga låter ju rent ut sagt förjävligt. Kevin el Alice vinner ju! Men nu börjar ja faktist gilla robin. Men jag smälter ju för killar som spelar gitarr haha! Vilka tycker ni ska vinna eller åka ut ? Ha det bra så hörs vi snart! :) kram påer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0