7 SEPTEMBER

hello godmorn..

har slappat hela morgonen, känns bra. Mamma ringde förut och berättade vi fått läg :) känns jätte bra. Fortfarande där vi vill bo oxå. Göteborgsvägen helt enkelt :) tycker martinas läg är bra mysig oxå så att detta kan nog bli super, martina har fått en läg på söder, över baguettboden med balkong och grejer. De kallar ja lyx hehe! vill oxå ha balkong :( aja.. Har nu klätt på mig, ska ta och vandra in till stan snart. promenaden tar ju 1 tim typ så får gå vid 14.00 Min smala vecka har börjat haha!

Ska byta en sjal och lite sisådär. Fan hoppas nu lönen kommer på fredag. Så inte allt blir försenat och allt bara skiter sig. då tar jag livet av mig :p Ne men dom får fan betala ut lönen riktigt, jag SKA ha lön den 12e. den 14e fyller jag och mamma med :) hihi. Kuligt, ska ge mamma en riktigt fin present, lurar bara på vad.. Hmm.. Vet en sak iaf,

Nu ska jag börja leva mitt liv så som jag vill leva.
Fuck göteborg och alla svin som bor där. Nästa gång hoppas jag att
jag kan hålla mig borta från din lockande charm och ist säga GLÖMMMM DEEE.

OVER&OUT,

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0