5 SEPTEMBER

hej allihopa,

har sugit ganska hårt på blogga nu. Var ju så duktig. Är iaf sjuk, inge kul alls. Skulle jobba kväll idag. Så jag och martina vandrade den långa vägen till jobbet som tar med bil 10 min. Vår promenad tog 1 tim & 20 min! De va inte dåligt haha! jag svettades, jag gnällde, jag ville svimma & jag var stressad till de jävla jobbet. Kommer och ska sätta mig på rapporten och idag skulle vi varit 4 st. vi ska vara 6. Jahop, ja fick åka hem. Så mami körde hem mig. Inge kul för de e så goa pengar och var ändå på jobbet. Men nu ligger ja här och legat här resten av kvällen. Men nu ska jag duscha för och känna mig lite frächare, sen städa och greja tills mamma och syster kommer hem. Göra det lite mysigt. Mamma har jobbat dubbel pass idag. Så hon lär vara slut, men förstå vilka goa pengar på övertid. 7.30 - 22.00 100% yeah.. De kallar vi pengar, jag ska iaf nu jobba mig på och bli frisk, känner att alvedonen börjar gå ur kroppen så ska ta en till. Hade velat sova men låg i sängen till ty 13.30 idag. Och nu vill jag inte somna så jag iaf kan somna inatt för imorn MÅSTE jag jobba. Desutom känner jag mig på gråt humör :/ usch de hatar jag.


funderat över min födelsedags fest när jag kommer hem, undra om vi inte ska köra på en maskerad?? de hade varit skit kul! bara ja kan få brorsan att göra sig till lite oxå. vi får se vi får se.

Ne nu blir de dusch, vi hörs nog inatt.
Natti.

OVER&OUT,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0