JOBBAR.

Halu, sitter på jobbet. Rätt segt faktist. Men kollar lite på bilder på dit jag ska på tis. Känns helt sjukt underbart :) Kommer bara sakna mamma något fruktansvärt mycket. Så det är väl det ända som känns grymmt jobbigt. Men någon gång måste jag lära mig att kunna vara utan henne ett tag oxå ;). Hon tycker nog det ska bli gött & vara lite själv oxå tror jag nog bestämmt :) älskar henne iaf väldigt mkt. är sjuuukt nervös. Har knappt varit borta hemifrån, 8 årsedan jag & familjen var utomlands osv. Och nu ska jag dit med MIN SYSTER.. Hallå eller, är glad bara jag hittar till rätt plan vill säga haha! :) Ne vi kommer nog få det sjukt bra. Och ska bli så skönt att komma ifrån sverige :) Vill bli bruuuuun. Mycket kort ska det tas vill jag lova ;) Mycket dans ska det va oxå! Och väldans mkt chill vid poolen & stranden  så klat !!!!! :) Ne nu får ja göra nått vettigt här på jobbet ! Höres. OVER & OUT.

Kommentarer
Postat av: Martina

Vi kommer ha så sjukt kul siiis bara ja o du sola o bada i pinacolada hehe herrejössös snart åker viiiiiii Alskar dej mest

2009-05-30 @ 12:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0