ETT ....

Skrev de här för ca 1½ vecka sen, har inte lagt upp det men nu gör jag det. Så här är det jag återigen känner. Bara jobbig blaska! Hade bestämmt mig nu för att börja blogga igen, som sagt så e min kära blogg min bästa vän som aldrig säger emot :)





åter igen natt tankar. Kände nu att min blogg var min närmsta och bästa vän! Vet ni vrf ? för hon säger aldrig något jag inte vill höra. Hon bara lyssnar och memorerar in mina tankar, mående & lycka!


jag saknar dig, jag vill ha tillbaka dig, du är inte som alla andra, jag vill du ska vara min, jag vill vara din, jag vill ha dig här och för mig själv. Jag önskar jag kunde göra så du kunde förstå hur ledsen jag verkligen är överallt. Jag mår inte bra utan dig. Jag vet inte vad som är fel eller vad du döljer. För något är det, jag drömmer och tänker på dig exakt varje dag. Varje minut. Mina kunder i affären frågar t.om om dig.. Tårarna rinner och idag / nu är väl värre än dom andra dagarna! Men jag försöker verkligen se ett ljus i tunneln. Men jag inbillar mig bara, jag ser inget ljus. Bara dig tyvärr..

jag vill ha dig och dina armar runt mig, känns din värme och höra dig andas tätt intill mig. Känna hjärtat slå sådär fort ni vet ? Jag visste verkligen INTE att det gjorde ont att sakna! Men jag har ständig magvärk och huvudvärk. Jag vill se dig springa runt naken och tända levande ljus menas du skäller över din fotölj du alltid slår tån i.. Vill höra dig säga hur stört allt är och se dina söta smajl gropar skratta, även säga åt dej att ge fan i och sappa med tv kontrollen.. Vill ha den ögonkontakten vi hade, jag vill ligga och klia din rygg tills du somnar, ha dig dregglande i mitt hår, de gör inget, bara du är nära.Vill vakna av att du puttar ut mig ur sängen för du bara knör, vill ta dina kuddar och täcke och höra dig stöna och bonka efter det då du tycker nått är jobbigt. du ligger och pillar i håret och snurrar så där så det nästan är tupperat.  Vill höra din röst, bara ett ord, en mening?

Det är mkt man vill här i livet, jag har insett att man kan inte få det man vill ha som mest. Att man inte tog vara på det man hade DÅ. Det är mitt straff. Jag saknar dig & förlåt, men jag kan inte släppa dig riktigt än. Jag är inte redo, men förhoppningsvis snart. Förlåt.
ps. i love you.

jess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0