26 MAJ

Var längesedan jag bloggade här nu :) Bloggat lite på nattstad ist. Men saknar ju min älskade blogg som ska göra om helt och hållet :) Kristina ska fixa den, hon e en riktigt datasnille ;) förstår inte ett skit faktist av hur man gör om! menmen!
Jo, ni undrar väl hur allt går för mig. Ja, de är ju lite sisådär. Som vanlig så att säga.. är sjukt klyven faktist.

Jag känner två helt olika saker. Den första känslan är :
Jag vill verkligen komma ifrån han, jag vill kunna leva mitt egna liv så som jag vill ha det. Jag ska inte bli behandlad så här. Du är verkligen ett svin ( men oftast den underbaraste på denna jord ) och jag känner att jag inte vill mer. Det måste vara ett avslut, men du ville inte avsluta de ? Hur fungerar de här ? Det här har pågått i snart två hela år. Jag har växt, jag har blivit så mkt säkrare på vad jag vill med mitt liv, Men du verkar stå kvar vid samma jävla punkt.. Jag känner, att nu är de dags och besluta vart vi vill komma. Inte hålla på som två små kåta 15 åringar. Jag älskar allt med dig, ditt sätt mot mig, ditt skratt, dina kyssar och kramar och vi har super bra sex. Det bästa man kan tänka sig. Men, är de allt ? Jag känner lite att nu får de vara bra. Jag vill inte mer. Jag vill inte ha eller bli behandlad så här.

Den andra känslan är :
Att jag vill verkligen ge det ett försök, ta de på allvar och köra & se vart vi kommer. Se om det är värt de. Sluta vara som tom & jerry. Bara bestämma oss. Jag vill verkligen veta. Jag orkar inte med att vara fast vid någon som dig och inte kunna leva mitt egna liv så som jag verkligen vill. Jag vill ha ett stadigt förhållande, jag vill ha någon jag kan gråta ut hos, jag vill ha någon som pussar mig i pannan och säger " du är den finaste, de ska vara du & jag förevigt. " , jag vill ha någon som... någon som accpeterar och vill samma sak som mig och som finns för mig. jag vill känna mig trygg.  " du & jag e inte ett avslutat kapitel, vi är i ett slut av en bok,det är du som får skriva en uppföljare om och när du bestämmt dig. Det är ditt jobb, inte mitt. Du får snart bestämma dig och vi ska bryta eller fortsätta. Jag orkar faktist inte med de här. För de tar på mig som inåthelvete och... och jag förtjänar och vara lycklig! Jag gör verkligen de. Tro de eller ej men de är så de är !

Ja, så känner jag. jag vill gå vidare, iaf försöka. Har träffat någon som kanske kan vara riktigt intressant, jag vet inte ännu men ska verligen ge de en chans.. Kolla och se vad som sker. Jag har bestämmt mig att ja ska inte må dålig och sitta inne och va ledsen. :) Vem vet, killen kanske ja kommer jätte bra överens med och charmar mig totalt ? jag e villig för att kolla in de iaf :) Känner mig glad iaf ! just nu är jag glad. Långt ifrån lycklig! Men 2 juni drar jag och sis utomlands. Fyfan vad underbart !!!! :)

OVER & OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0