HERE YOU GO! hoppas du känner dig stark!

känner dig stark för att jag har precis skrivit ut om mitt privata liv här! Men here you go!

nu ska du får höra

jag mår jätte dåligt, verkligen jätte dåligt! Jag har knappt nått psyke kvar och orkar inte med allt längre! Men jag har ett eget företag att ta hand om som jag bara inte kan släppa allt och gå! Jag kan inte bara strunta i allt som jag bara önskar! Mitt liv ser inte ut som det gjort det senaste ! Det är så mkt i mig själv som förendrats. Jag e bara ett skal känns det som! Om du vill komma med ditt mes snack om att jag tjaffsar och skriver om dig och dittan & dattan så förlåt mig! Men jag pallar inte med det! För du & PIP är mitt MINSTA problem! Men visst, alltså allvarligt talat. Du får jätte gärna försöka få ner mig i skiten ännu mer för antagligen verkar du vara en sån som gillar sparka på dom som redan ligger ner ? Jag trodde du hade mognat upp och lagt av med sånt! ungefär som " sköt ditt så sköter jag mitt " och jag ska behöva ta detta en gång till e helt skrattretande MEN vi är historia!

Jag har ett nytt liv, nya vänner, en ny kärlek & en egen firma. Det ser inte ut som det gjorde för ungefär ett / två år sedan! Nu är det anorlunda & jag önskar det som ut som det gjorde då! men bara för att jag saknar någons samtal, en person som man kan prata om allt med för att man mår så dåligt, de kanske e helt stört av mig att tänka så ?? När jag fanns för hans psyke och tragiska saker dom sista 5 åren så kanske det inte e lika viktigt med mig och mitt ??

Är så trött att alla bara tar och tar hela jävla tiden och ger ta mig fan aldrig nått tillbaka! Jag har mitt så nu kan ni fan sköta ert! SNÄLLA, inget rövslickeri osv! som sagt, jag har annat att tänka på

Jag har iaf lärt mig en sak! när man erkännt för sig själv att man e svag det är då man är stark!!



ursäkta detta inlägget! Men var tvungen!
 OVER&OUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0