PÅ JOBBET!!!

nu e jag på jobbet. Ska ta mig en kopp kaffe här snart & invänta min lilla sötnöt nattis :) Ska berätta lite saker för henne som hon kommer bli glad över ;) Yeye, var ute på torp förut. Hitta en läcker svart kläning på gina! Sen köpte jag smink b.la puder, lösnaglar & lipglos! Även örhängen. Sen ett par häftiga rosa/lila/vita brillor! Tänkte försöka ta ett kort med dom för dom gilla jag starkt starkt! Ikväll slutar jag redan vid 5 halv 6! Blir nämligen calle ikv! Så mamma får ta över dem sista tim så jag hinner duscha m.m hemma :) Saknar han oerhört och idag ska vi ses & mysa! En hel vecka sen jag såg han *snyft*


Vad ska ni göra ikv ? Inte kolla desperate housewifes väl ? ;) Det ska jag försöka göra!!! Desutom lindarosing fast de hinner jag nog inte! Tur är väl de pga hon e ju helt störd och pinsam ! Ålderskris har den damen! Inte sant ?

over&out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0