HUVUDVÄRK M.M

hejalla indianer!!
 
e hemma nu! sitter i soffan och degar! SKÖNT! varit med nattis en sväng ! först körde vi hem marcus lille & sen så åkte vi ut till herrestad och fika lite! :) På fredag blir det bambo ! Hur kul som helst! Blir van med hög musik ner! HAHA jag tror jag döööööör! :) Det blir nog bra som fan alltså! Sen får vi se vad som sker. Vilka som blir kvar i gbg,vilka som åker hem, när vi åker hem & om vi åker hem helt enkelt! haha fan va fult de lät. Ne men vi har inte bestämmt nått. Bara dricka massa grogg och va glada typ. De kan nog bli bra. Även varit hos mormor 2 gånger på sjukhuset idag. Hon e dåligt :/ Riktigt dålig tror ja! Värre än vad jag trodde iaf. Det känns fruktansvärt tungt ...

Imorn blir de jobb, sen försöka smöra med mamma så vi kan åka till torp. Ska köpa en skjorta tror jag! Älskar den jag köpt där så funderar på en till.. :) vifår se vifår se!! Mår fruktansvärt illa & har huvudvärk osv så nu ska jag lägga mig i soffan & slappa! Vad har ni gjort ikv ? :)


over&out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0