HMMM...

Nu har vi precis fixat andelar :) Roligt  när nån annan vill hjälpa till! Sånna som e bra på det liksom.. Jau, kom hur mkt paket som helst förut! Ena veckan kommer de knappt nårra så hylla nästan e tom! Andra veckan är det så mkt paket så de får stå överallt! Skit jobbigt. Måste få upp den andra hyllan & även möblera! :) Vill ha de toppen finfint här hehe! Trots allt har ju jobbet blivit som ett andra hem konstigt nog! ;) Men beror väl på för de e vårt & man e här hela tiden!! Jaojao! Nu ska jag ta mig en ciggerutt & sen ska jag till stan! Mamma e & hämtar sis på tågstationen! Så hon e snart här =) GÖTT!! Och åter igen... saknasaknasaknasakna hjälp! Jag saknar så de gör ont SUCK! Deppojess hihi. Hörs sen my lovers!  over&out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0