6 MARS

Godmorn godingar :) hur är de med er då ??


Själv har jag en dunder huvudvärk & tät i näsan! Jobbigt, menmen! i helgen blir nog helt ok ändå! Ingen c vartfall. Men därimot tror jag att jag och sis ska gå ut idag :) Faktist varit nykter i 3 helger! Och de e ikke dåligt de ;) Så idag får vi nog allt ta oss en jävel & gå ut & dansa! Summerparty på gg ! ^^ Aaa, vad ska man säga om de ? Massa fjortisar som står och dansar i bikini för att få komma in gratis & få gå före i kö! Fnittra framför vakterna osv. Eller så får de bli harrys, dryg personal & rätt tråkiga folk ? det e ju oxå ett altenativ. Eller kanske mortens ?? Om vakterna e trevliga nog & släpper in lilla mig! Det brukar inte vara några problem men har en syster som blir dyngrak & gör bort sig en del ;) Neeeeeej då där ljög ja! Visst blir hos kalasfull varje gång men inte alltid hon gör bort sig ;) Bara hon får för sig att surfa på polisbilar osv !
Ne nu e jag alldeles för butter hehe. Nu får ja lägga av!  :) haha!


Saknar c, jag vill till han nu, jag hatar att vara så långt bort ifrån han, jag får hjärnspöken & gudvet allt! Men håll ut jess, början av veckan ses ni! Sluta nu! Då får du din tid med han! LÄGG AV! (:

Ne nu får jag ta & jobba lite :) Föresten, vad ska ni göra ikv ? Nattis e ju i åre & har de as bra! Igår såg grisarna på backyard babies! Jävla as! :p vill med, vill med :)



over&out ett litet tag.

jag & sis
Haha, midsommar 08, fyllekajjor :)
Men roligt hade vi!

jjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0