3 MARS

Godmorgon,godmorgon:)

Sovit gott ? Det har jag gjort, sovit som en stock fast jag var uppe länge. Eller länge & länge till ca 12 men somnade vid halv 1 :) Idag börjar jag återigen jobba. Ska bli skönt faktist! Jobbar desutom kväll alla dagar så det känns helt okej fast jag helst gillar morgon! Men nu ska jag träna varje morra ist. Nu ska jag göra iordning mej här snart för att gå ner till gymmet :) Soltider fanns inte för mej och mamma så vi drar nog till hawaii ist. :) Segt att betala när man har kort liksom! yeye, inget att göra åt men.. Ska bli så häääärligt..

Vet inte riktigt vad som sker mer idag. Vifår se vifår se :) Måste verkligen klä på mig nu! Men hörs på jobbet senare ;) Ha det nu så bra allihopa så länge!!
over&out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0