2 MARS

godmorgon pluppisar!

Precis kommit mig ur duschen nu och sitter här i köket med en kopp kaffe gottgottgott. Skulle egentligen till gymmet men var tvungen duscha nu och tvätta håret m.m för kände mig så snuskig och svettig hehe! Hade ju bara duschat av mej efter gymmet men nu var de håret som jobba sig. Måste vartfall sola sen så då kanske ja får dra ett pass om det inte e för mkt folk :) Jau, fan vad gott de är att sitta så här på morran o. bara ta det lungt me.( jag mena inte att jag sliter ut mig på jobbet nu så alltså, kanske lite ; ) hehe. Jafyfabian, blondinbella e ju helt väck, jag avskyr henne, klarar inte ens av att läsa henne d en kopp kaffe :) Tänk alla dom här t.ex, blondinbella, natacha peyre, linda rosing, elita löfblad m.m tänk vilket gott jobb? bara blogga och berätta vad som händer i deras liv, bara skriva och inte behöver slita ut sig & tjäna fruktansväft bra!!! Helt sjukt..

Aja, nog om dom. Nu ska jag klä på mig och sen sticka till stan, eller vill till överby VI FÅR SE :)

over&out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0