19 MARS

hej hopp. Sitter på jobbet nu! Blev att ja jobba idag så att det känns faktist bättre att göra något rättare sagt. Annars har jag varit på torp idag och så! Köpte lite grejer jag ska ha imorn! Jag & sis ska dra ut i göteborg.. Bara vi två och köra det vi e bäst på! Alltså festa, skratt, göra bort oss och lyssna på en jäkla massa rock! Blir nog henriksberg, respect, sticky och gamleport!! Nått av dessa ställen! Henriksberg har ju rock kväll så det e ju garanterat att vi ska dit! Men kanske e nått bra band på sticky vem vet ? Gamleport blir nog först och drar ett par teuqila!!! Ska bli sjukt kul & bara släppa loss med världens bästa syster! älskar henne så mkt. Sen får vi se hur kvälle slutar. vem vet ? ikke jag iaf men vem fan bryr sig ??


 ( enter knappen funkar inte på martinas data så får gör rader för att kunna hoppa ner hehe ) Iaf så mår mitt psyke lite bättre! Känner fortfarande att jag inte hade haft nått problem med att låsa in mig i ett mörkt rum och stanna där sisådär 4 veckor. Men det går inte, jag försöker tänka så posetivt som möjligt och bara inte bry mej! MEN de sitter ju i huvudet hela tiden och allt känns så jävla jobbigt. Jag hoppas de fixar sig, de måste fixa sig! Det e katastrof allt som är!!  Men imorn ska jag släppa loss helt totalt. Ska bli sjukt kul och bara köra! inte behöva bry sig om något större utan bara köör bara kööööra! :) Ska greja lite nu! Sätta på kaffe & ta ett bloss! Föresten. Sarah dawn finer /  mooving on en jätte bra låt med en kanon text!!!! OVER&OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0