16 MARS

Gomorrngomorrn!

Jobbaaaar, skulle egentligen varit ledig idag eftersom de var min helg men ska vara ledig imorn pga martina hade ärenden att göra idag :) Det e rätt lungt som de brukar vara på måndagar. Har huvudvärk & e seg. Men börjar bli bättre nu pga jag har mitt kära kaffe vid min sida ;) Kännt mej på pisshumör idag men nu börjar de funka mkt bättre. Steg för steg så blir de bättre! Härligt. Saknar min c, vill till han och bara pussa på han! Usch, my little bajbi! Du var min dröm som nu ärligen slått in! Weho, tror jag e kär.. Riktigt underbart kär. Hmmmmmm...


 Desutom e jag riktigt jäkla förbannad på vissa grejer och 1 person som ignorerar mig helt totalt som inte kan stå på sig så mkt att personen kan säga vad den vill & vill ha! Allvarligt talat. Så här har de varit nu i ca hm 2 år ? Så fort en ny kommer in i bilden så får personen varken prata med mig, träffa mig, skriva till mig! Man har fått prata i smyg för att kunna vara vänner. Ursäkta men stör mig så jävla mkt på alla brudar som tror dom kan äga någon !!!! RESPEKT handlar det om! Inte nån jävla pli på den andra som om människan skulle vara en hund! Kan förstå att många människor inte mår bra idag pga hur dom blir behandlade! och de ska vara kärlek! KÄRA NÅN! skärp er brudar ffs! OCH SNÄLLA, INTE SLICKA RÖV NÄR NI MÖTER EN & PERSONEN I FRÅGA FÅR SÅ MKT SKIT NÄR DOM STÄNGT DÖRREN OM SIG!

tacka jesus och den heliga anden att jag blir så bra behandlar & INTE behandlar folk som djur! T.om jag behandlar mina djur bättre än vad vissa gör med andra! Säger bara år, månader, dagar. fyfan! STÅ PÅ DIG! 

ursäkta mig men blir så förbannad när jag tänker på det så var tvungen att avreagera mig!

OVER&OUT!

Kommentarer
Postat av: Lina Henke

Tro inte Jessica att jag nekar John till att prata med dig? Så kan det väl aldrig vara att du tror det eller? Då blir jag besviken på dig..

2009-03-24 @ 02:36:58
URL: http://linnssa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0