12 MARS

hejhopp alla glada!

Idag e jag inte glad, allt krånglar, ja saknar, ja känner mig ledsen, deppig, och allt kan bara fara åt helvete typ . Så känner jag. Inte trevligt va ? Hmm, jobbet krånglar som fan! Är det inte då är de ta mej fan det andra! Blir så trött påt så vill bara gå & lägga mej!! Vet inte vad som sker idag. Bara ta det lungt tror jag! Vill helst sluta nu! :( Jonas kommer snart & hjälper till med andelarna för både stryk & europa tipset! De e bra vartfall! :)

Hoppas min kläning och armband kommer idag från nelly.se & cocoo ! Är även inne på h&m sida på nätet och de e ju 10% osv på kläderna eller ja hela sortimentet :) Vill handla, handla bort min sorgsna sorg! haha, det där var ett skämt! Det hoppas jag ni förstod ? Är sjukt torr i munnen med! euuuw.

Nu ska ja ta lite till caffe, ta en cigg & ringa väcka min lilla nattis tror ja! Behöver henne. Min lilla pingla som är den absolut bästa jag helt ärligt mött! Vilken människa ;) Ni ska få en bild på oss! vi kommer alltid hålla ihop :)



Nattis jag & sis. 2 år gammalt kort tror jag ? Roligt hade vi iaf och inte nån av oss e snygga.
Tror martina körde lite julpynt på samma gång om ja inte minns fel? ;)

hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0