10 MARS

hejallihopa..

nu sitter jag på jobbet & lyssnar på radion & tar de lungt med en koppkaffe. Mysigt på morran när det bara e lungt och man kan slappa riktigt ordentligt. Skulle egentligen sluta vid 2 halv 3 idag men min syster e väldigt dålig så hon måste åka till sjukhuset. Hon e i alingsås men mamma får antagligen hämta henne! e sur puppa för ja får jobba. orkar inte!!! Men & andra sidan så e de viktigast att min syster blir bra och dom hittar felet för så här går det ju inte och ha de. Hon måste bli bra.. Det e viktigast. så känner mig som världens dåligaste syster nu när ja e lite smått surpuppa bara för att ja får jobba! Jag kommer över det hehe. Hon ska iaf till doktorn that´s it!!!

så idag blir de jobb. får se vad som sker efter det. Antagligen inte så mkt med tanke på de blir så sent. Men blir iaf linda rosing & desperate housewifes =) Jag saknar c så mkt så det gör ont, tycker detta e sjukt jobbigt.. vet inte vad ja ska göra alltså. Känner mig nästan beroende av han haha ne men han får mig att slappna av & känna mej trygg. vill till han nuuue! hehe!

nu måste ja packa upp och registrera alla paket ! en del att göra nu på morran faktist!
Ha det bra så blir de en till blogg om ett litet tag! :) over&out

En bild jag precis tog. bjussar på den för de e så tråk allt som e :)


kkkk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0