1 ELLER 2 JUNI RÄTTARE SAGT

hejhopp alla godingar :) sitter nu &  kollar just my luck! Rätt rolig film, rätt lik han som har sån otur haha! Eller klumpig rättare sagt. Undra om man kan öva bort de eller om de är en " dold " talang ? HAHA! Mm, inte nått att hurra över vartfall!

Imorn åker som sagt jag & sis till bulgarien! Ska bli sjukt kul men bra nervös. Flyg ja & gud vet allt, tänk om man slarvar bort passet? Om man blir av med allt ? om en storvåg kommer och hela bulgarien e förstört ? blir dödssjuk & kan inte komma hem! Jani, då e man inte så stor på jorden och inte kan ringa mamma sin inte!! Nedå de ska allt gå bra.  Är la lite skraj bara för de va så sjukt längesen ja var utomlands! yeye, de e nog bara bra. Men kommer sakna min mamma så mkt :( Kommer nog bli jätte jobbigt, men de kan nog bara vara bra att va borta lite. Men hon e ju min guldklimp & inte varit ifrån henne. Jo max 1 dag :p Men älskar henne iaf hur mkt som helst och hon e världens, jag upprepar, världens bästa människa :) Lite synd om henne som får jobba. Menmen, tack iaf :)  <3


Nu måste jag verkligen FÖRSÖKA sova :) Tänkte jag skulle försöka ladda upp en blogg där nere nån dag :)
hoppas ni alla har de bra här hemma, ska iaf ligga och pressa i solen och njuta av ledighet med min syster.
Shoppa, sola, festa osv. Herrejesus va mys & skoj. Ha det nu så bra.

Kommer sakna MAMMA, pappi, bror, nattis, eleine, m.m Dom bästa rättare sagt :)

OVER&OUT.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0