UPP&HOPPA!

hejs mina kära ..

Nu e jag vaken, duschat & fått på mig kläder! Ska snart sminka mig och gå på en liten promenad m hunden! Sen ska mormor och morfar köra ut mig till torp där oslo bussen går ifrån! HERREJESUS VAD GOTT :) på mkt bättre humör idag är väl för jag ska få träffa min mams och åka ifrån detta ställe :) ska sooooova på bussen, ska bli så gott. köpa nån baguett som ja kan käka där med och mp3n i öronen! härligt. Men känns faktist jobbigt o. lämna busan. Menmen, de handlar ju inte om år hehe!

hon vet nog vad som gäller för hon verkar bra nervös här hemma..
kommer nog sakna sis oxå, men bara gött för oss och vara borta för de har blitt mkt nu de sista för oss.
vi har gått emot vår gräns om man kan kalla det så och även supit alldeles för mkt. Men självklart har vi haft
kul det har vi ju alltid.. Men kommer ju såklart sakna. Du e iaf bästasystern på jorden. Allt för dig <3


Ne nu måste ja skynda mig här.. :)
vi hörs när jag e framme, andra huset har internet så därför kommer ja blogga.
har ju brorsan data där :)


OCH grattis lilla cecilia som blitt så stor idag. Synd ja inte kunde komma på kalaset men när vi kommer hem ska vi ha ett litet kalas för dig :) Ska vi äta massa tårta och du ska få paket :) Desutom har ju din pisekatt då kommit som ja ska få kela med! va stor sig och inte för jobbig mot mamma & pappa hehe!


over&out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0