8 JULI

hejs, gissa vad? jag är hemma.. blev inte direkt som jag tänkt mig. Blev ett stort gräl som slutade med tårar och en hårt igen slagen dörr. Jepp, känner mig överkörd, mkt liten, sårad, tom, blåst, utnytjad, lurad, bedragen, vilsen, rädd, ångestattack, genomskilning, dålig, fake, fruktansvärd person & en hemsk misslyckad person.. Har ni nångång kännt så ?


Känns skit, jag vill bara skrika, e fruktansvärt tom, kan inte varken tänka eller få fram något..
kommer aldrig lita på någon igen, aldrig. OM inte personen öppnar sig mkt för mig så att säga.


förstår inte riktigt det hela, hade väntat mig nått bra. men icke, vet inte vad som sker nu vet inte nått..
vissa av er som läser skrattar garanterat åt det o. mår bra. Men vet ni vad ? ni är inte ett dugg bättre.



over&out - detta räcker för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0