25 JULI

trött på allt, trött på mitt värdelösa liv, trött på allt !!
Imorn el. måndag åker jag till norge igen och det ska bli så sjukt gott..
Bara där jag just nu vill vara känner jag.. Om man bara kunde ändra allt med en knäppning med fingrarna så
hade allt varit så mkt bättre.. Det ända livet går ut på är att bli besviken tror jag, dessa vidriga människor borde
inte få finnas. Dö jävlar dö, så känns det ungefär.

Supit sen onsdags, känner mig inte allt för färsk el fräch, därför går vi på ikv igen! ALL IN som dom säger.
vrf inte bara köra? Sitta hemma deppandes med en film lr fb är ju inte allt för rockigt heller..


Vill ha hem min vovve nu, saknar henne. Även mamma, önska hon var här just nu för som sagt är det nog bara hon
som verkligen förstår. Men snart får ja kommit mig upp till norge och då ska jag verkligen glömma allt, precis allt..

tråkinlägg ? jo tack jag vet. Men varken lust eller humör för att sitta och skriva om mitt perfekta & nyktra liv.
inte min stil de där direkt.
OVER&OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0