20 JULI



hejhopp, allt fint?

kom nyss hem efter en natt i lysekil. Var helt okey ute, martina hade mag ont och ville inte längre gå ut, så följde med martinas arbetskamrat emma, hennes syster & nått ragg till emma hehe. Sen gick vi bort till havsbadet och drack lite öl och sisådär. Träffade louise o. co... Sen fundera ja på att åka hem så att ja skulle få skjuts av loll & nasif. Men då kom ytterligare en arbetskamrat till martina. Fredrik och sa att ja kunde hänga på dom.. Så där ute var dom andra som jobba på sjökanten sofia robban och nårra mer :) Trevligttrevligt, fick en öl & tog en cigg med dom sen kände jag för gå hem till min sjuka sis :) Där hände de grejer. Puh, HAHA..

Sängen ja skulle lägga mig vek i hop sig efter tjötande och tjötande till sis så hon va sjukt arg på mig :p
där låg ja och skällde för mig själv o visste hur sjukt klumpig jag va =) HAHA, men SEN. Efter ja kommit mig upp och årdnat till sängen så hör vi bara ett riktigt högt brakande, ja o martina springer ut till dass för o se vad som fan hände för de lät som om nån gjorde inbrott. Men ne, de va hela badkarskanten ( den står upp vid fönstret för sis har inte satt dit den på rätt plats ) hade ramlat på toaletten, rätt på kaklet så hela toaletten gick sönder o sprutade vatten.. då menar ja sprutade! Vi fick inte stopp på skiten och i samma veva ja ska springa ut naken i köket stressad som ja var, tror ni inte jag drar världens vurp i spagat så ja trodde hela jävla höften hade gått ur led. Efter ca 15 min fick vi stopp på de. Så toaletten fungera ju inte , spolningen osv så får springa ner till martinas jobb nu om vi ska på dass.. Lite sådär känns ju de hehe. 

Sen hände även den sjukaste grejen genom tiderna av såklart klumpiga mig men de tar ja tyvärr inte upp här HAHA!
Jaja , kvällen va rätt okey ändå. Idag på dan har jag o. sis bara gått runt i lysekil. Tog en kaffe för o vakna till. Sen dela vi på en pizza. Sen buss hem o. nu e jag här =)) Mami åker till norge imorn, åker inte med än eftersom chefen inte e där. så åker upp nästa vecka! Ska ladda för en riktigt go vecka :)


Fan, helt jäkla seriöst så fattar jag inte än :) Har du förendrats ? DU av alla personer. Hmm
får se vad som sker men ska bli kul o. se om du e ändrad el inte, hittils har du av alla personer lyckats
göra mig rätt glad. Poooosetivtänkande här.

OVER&OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0