10 JULI

( fan får skriva om hela jävla inlägget för allt raderades när de skulle spara:/ ni får nöja er med detta iaf frö snart spyr ja så åksjuk ja e haha )


hej hopp! Nu sitter jag i bilen med data i knät och surfar lite =) tjeckt somfan, men inte så rockigt när batteriet tar slut kan jag tänka mig hehe.. Men iaf, känns skönt att åka bort, bara komma ifrån allt o. slippa tänka på " livet " lite.. Inte för jag ska festa, shoppa loss &leva livet.. Men iaf slöa o ta de lungt, de e gott.

Hade så jävla gärna velat hängt med sjökantspersonalen o. sis till baden på söndag. de skulle åka båt dit ut massvis med folk och dricka en jvla massa öl! men neee ja e ju i norge! MEN får säkert chansen igen, typ nästa vecka kanske om sis får till de? ?? hehe.. ;)

Ne bloggar mer sen, får spara batteriet lite o så för blir så sjukt åksjuk hehe!
de e ju en låååång bilfärd. Men inte så billigt att va inne i norge, men får iaf va inne liiiiiite!!


OVER&OUT


Jag hatar dig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0