TRÖTTER

Jätte trött och as ont i tån! Mitt kära nageltrång har jag fått bort bara de att jag har fått dratt ut hele nagelbandet så tån e svullen och jävlig! Gör sket ont. Kan knappt ha mina uggs på mig och dom sitter inte åt alls liksom.. Suck på det! IAF så imooooorn jobbar ja tidigt, slutar 12 ( guuud så skönt ) desutom ska jag ju fixa håret imorn! As skönt när de e färdigt utatt, isatt igen & färdigtklippt :) färgat håret med nu ikv och de blev helt ok! Inte lika vitt ja ville ha menmen de funkar :) Måste börja sola. Ska börja med det nuu! Måste göra de helt enkelt! :) På mån blir de ändringar i mitt system haha! :) Yeapp, känner mej glad och posetiv. Imorn träffar ja c igen! Blir nog massa vin, snusk åter igen vin och ännu mer snusk! Mys kallar jag de! vi skulle ju ha hmm " dejt " men helt ärligt vill jag bara vara hemma och strosa runt naken och bara vara! :) De kanske e så ? Kommer inte ihåg hur de e & va nykär och om jag nu e det. Kanske inte än. Men på gränsen! Usch så jobbigt. Haha :) Naw, han e ju så go, vill till han nuuue. :) Och andra sidan så är de ju faktist en dejt och bara vara hemma med ? eller? ;) Nu ska jag nana! Ha det bra allesammans. Skriver imorn när ja kommit till jobbet & grejat oså! Innan jag åker helt enkelt :) Nattinatt. over & out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0