GODKVÄLL : )

Blev ingen c idag heller. Skrot, tänker inte prata om det! Men de lär diskuteras och torteras när jag kommer till göteborg och hälsar på han!!! Boo, ledsen jess. Men får se de på de posetiva, ska mysa med mor och får ha mys på annat sätt hehe! (: Det e inget fel på det heller! bara jobbigt att sakna nån så det nästan gör ont! har ni nån gång haft det så ?

Iaf så blir det film, köpte en ute på mona lisa när vi var där. :) Gracie hette den, har faktist sett den en gång förut och tyckte den var bra !! :) En film som helt klart borde ses! Men leagaly blond e nu på tvn ( ursäkte stavningen ) hehe! Hon e ju så fruktansvärt blåst att hon e så jäkla skön! :)

Nu ska jag äta varma mackor och se film! :)  Ha det kanon allesammans så bloggar jag imorn när jag kommit mig till jobbet :)

over&out!

ddd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0