28 FEBRUARI!

Godmorrn ! :)

Allt bra? Sovit gott ? själv har jag sovit som en stock! fast HEMMA! :( Booo, dummecalle kunde inte igår. Så har fått sova hemma! Han e störd hehe. Ne men förhoppningsvis kan jag komma mig dit idag. Vi får se, vi får se. Vill dit vartfall & jag kan! Nu är de om han kan offra sig eller inte ;) Vi får se! Sitter på jobbet och de e bra fart idag! Det e skoj, har faktist t.om varit stressigt när de blitt lång kö vid tippset! De gillar vi. Fast jag får ju typ black out helt o. håller när de blir så! :p Men de löste sig och jag lever ;) Fan vad jag surrar! IAF, så drickr jag nu kaffe i min goa ensamhet! De e faktist skönt att vara själv ibland! ska ta och städa lite snart så får vi hoppas tiden går lite snabbare :) Dom andra håller på att hjälpa ulf att flytta! haha vilken otur att jag jobbar denna helg ;) hihi. Känns strålande!

Ska ta & skura och tvätta lite kyllar! :) Men bloggar inom kort!



over&out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0