22 FEBRUARI

Hej allihopa :) Allt väl ? Inte bloggat alls nått pga min kära data där hemma e helt cp! Kommer väl in på sidan men de e så segt så kan inte skriva och sen ladda upp! Det suger stenhårt! Nu jobbar jag fast de e min lediga helg! Kan inte hålla mig härifrån hehe! :) Slutar snart för sis kommer och jobbar sina sista tim! Igår var vi hos eleine! Helt okey först men pubben hade ju inte nattöppet och såvidare så vi beslutade oss för att gå och käka och ta nårra öl där innan elva ist :) Skratt & minnen var de vi körde på! Jätte kul, men vi får fira våran lilla pärla en annan dag! :) Det måste vi! :) Grattis iaf eleine! :) Nästa helg blir att min bästa bror fyller år :) hihi! Antagligen blir det dra till åby i gbg, bo i jöggas svit & gå ut och käka, tippa på hästar och efter de kanske gå ut eller fortsätta festen i sviten med bubbel! Låter fruktansvärt kul! :) Mkt pengar kommer de gå men de är det värt! De bästa av allt är ju att vi e nära c :)  hihi. Saknar han och dom där jäkla fjärilarna eller vad de är i magen bara surrar runt. DOM FÖRSVINNER INTE! :) haha! lovelovelove :) Fick höra att natts krockat :/ hjärtat stanna och blev så nervös.. :( Men de gick nog bra så men du måste till akuten anna nattis förfaaan! Du tror inte de e nån fara men passa tungan säger jag bara !!!!! Väntar på samtal från dig. Ring nununu älskligen.. <3 Ne nu kom sis så vi ska åka här en sväng :) ha det kanon så hörs vi senare :) over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0