17 FEBRUARI

hej sötnosar.. fan vad dålig jag varit på att blogga. e pga jag inte har data hemma! Eller jo, både internet och data men de e nått fel på den! säkert virus eller något som pappi lovat fixa imorn! Då blir de grejer och fart på bloggen :) hihi! Ikväll efter jobbet far jag till gbg :) Till min lilla calle, ska mysa och se film! Ska bli jätte mys.. Längtar efter  han nått fruktansvärt så han lär inte få de lätt! En klängig och pussig jess :) Myms så att säga ;) Dagen har bara gått emot mej nästan! Men nu känns allt så sjukt mkt bättre alltså :) e happyhappy.. Varit med nattis nästan halva dan och de känns så kul! min lilla gumma.. älskarna så fruktansvärt!! :) Anna nattis helt enkelt! MIN! Desutom har linda varit här på en kopp kaffe :) Trevligt trevligt vettni! Nej nu kom nathalie & jag ska göra iordning mej för hemgång! ( mamma tar den sista tiden ) så jag hinner duscha och fräscha till mig innan jag ska till läckerbiten min ;) Ha det kanon alla! Ska försöka få igång mobilbloggningen btw. :) De hade varit as najs!!! Måste rusa sötnosar! over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0