19 AUGUSTI

hello, allt fint med er ?

Hær går de toppen, min syster har nu kommit upp och hon børjar faktist jobba idag. Før mig har mitt nya jobb børjat flyta på riktigt bra. Ska æven børja jobba natt idag. Ska bli lite spænnande eftersom jag inte gjort det innan. Rætt slappt iaf tror jag. Ræknat ihop att jag kommer få en riktigt fin løn, gjort massor med øvertid och de ær juu dær pengarna finns. :) Kommer kænna mig nøjd och æven få mina egna pengar. Tummen upp.

Fan, vill hem nu, åker på søn men vill nu så jag kan åka till c. Kænner bara en sån dær jobbig kænsla. Længtan kallas den ( før ni som inte førstod de )

Nu ska jag o kika lite i affærer, sen hem och sova/slappa så jag orkar hålla mig vaken inatt.
OVER&OUT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0