12 AUGUSTI

hej hopp! har inte bloggat pga internet. men hær kommer en liten liten berættelse om vad som skett :P

i måndags gick jag till fosstorget och hørde om jobb. Hon fråga om mitt namn och om jag kunde børja imorn! (tisdag) och sjælvklart kunde jag de!!! :) fått inbokat jobb ænda tills den 23. Både dag & kvæll! Kænns jætte bra. Åker hem en vecka den 23 och sen nær ja kommer upp kommer jag ytterligare få jobb. Sis ska oxå komma upp nu, så de ska bli kul!

i går var førsta dagen! vad uppe redan klockan 06.15 børja 7.30 .. gick hyffsat bra att gå med, allt var ju nytt før mig men de ær ju inte sådær invecklat direkt! Træffa alla dom gamla, gick æven med en jætte bra tjej. Kristin som ær 21. Vi ska dra en utekvæll nu hær i hønefoss eller oslo så jag har chansen att træffa lite nytt folk som hon sa :) De kænns jætte kul. Sen hade hon æven en læg som skulle  hyras ut. Så håller tummarna på den e kvar osv så man kan flytta ifrån huset vi bor i! En lægenhet man kan gøra lite mysig och ha tv/dvd osv. Riktigt køk bla. Då tror jag de kænns underbart att va hær. Længtar inte hem iaf de kænns skøøønt!, jo till c i gbg !! de blir træff dit direkt jag kommer.. Æven bus, min lilla vovve! men hon ska følja med upp næsta gång :) då ær hela tjockeslækten hær haha!


Nu børjar jag om 1 timme ungefær. Innan ska jag se till att få i mig en kopp kaffe. Fixat skattekort och skit i dag iaf, de e ju bra så man kan få lønen och allt sånt dær sen hehe! =)

OVER&OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0