6 APRIL

Hejhallu :) Jobbar idag, ska ju jobba till 7. Har ju varit ledig i helgen! Det var skönt. Var i danmark igår över dagen och det var jättejätte mysigt och skönt! bara komma bort kändes hur bra som helst!! :) På tillbaka vägen var hela båten full av 20-25 åriga fotbolls spelare som antagligen hade varit på nån cup i danmark. Fanns mkt att titta på med andra ord MEN inte för jag e intresserad för finns bara en i mitt hjärta (: hihi..

Idag har min bästa bror vart här och hälsat på :) Bestämmde att det blir en fika på centralens imorn efter jobbet :) Ska bli mysigt !!! Funderar även på vad vi ska göra på påsk! hmmm :) får se nån rolig fest tror jag!


Sen kom sis & mamma! Hon berätta att hon köpt nått till mig :) Men bara nått litet hehe.. så kom hon hit med en lila väska! Fatta noll, öppna den så låg det en badring och två spadar! fattade verkligen ingenting! Men så låg det en lapp! Och där stod de att den 2 juni åker vi till bulgarien! Sunny beach i en vecka! FATTA HUR GLAD JAG BLEV!!!!! :) Ska bli så jävla kul! Fast det får inte martinas pappa veta än iaf hehe! Så de e litelite hemligt ;)


bloggar sen. nattis e här på besök! Min lilla söta gumma. Älskar dej och vi klarar detta. Vad som än händer så finns jag alltid här. ALLTID. Vet de e mkt nu men vi alla e starka! Vi klarar detta.

over&out.

så här såg det ut :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0