5 APRIL

heygod kväll..

ligger i soffan och degar, nyss sätt  nya wallander! Jätte bra var den faktist :) spännande, ovanlig & ytterligare spännande! Man visste inte vad som skulle hända eller vem det var och det är ju ett stort plus. Efter alla titt på beck så vet man ju vad som kommer ske, vad som kommer hända och i princip varje film vem boven är. ( men dom e fortfarande lika bra ) Jag borde helt enkelt bli en jävligt bra kriminalare! Helt klart polis/mordutredare i nästa liv!!! :) haha (


imorn far jag och mamma till danmark över dagen :) båten går vid halv 10 och hoppas vi hinner med denna den här gånger rättaresagt ;) förövrigt har jag inte gjort nått större idag. Varit på jobbet idag & umgåts med min bror! Sen ville han ha med mig när han skulle shoppa kläder :) alltid lika roligt följa med han för man säger vad man tycker spelar ingen roll när det gäller pris eller något sånt utan det han vill ha köper han :) Roligt att handla med såna personer ist för jag t.ex som behöver stå och vrir mig över en klänning som kostar 299 kr :p Aja, så kan det vara :) Mysig dag med min bror iaf. Tycker det e så roligt hitta på saker med han eftersom vi inte brukar göra det så nu för tiden. Vi hängde bara förr när vi bodde i huset och han satt på rummet och lira lite på sin gitarr till metallica texter med sin utslitna jeansjacka ! hehe! Men tycker han e lika frän idag ;) hehe!


det känns som om det kommer bli bra, det känns som om allt kommer ordna sig. Börjar redan se ljusare ut efter ett sånt litetlitet framsteg. Jag blir helt överlycklig.. Jag saknar dig och vill bara ligga bredvid dig och kramas. du e underbar ! tänker på dig varje minut. vi är som tom & jerry..


nu måste jag sova ska upp jätte tidigt imorn! Hoppas det blir lika underbart väder. hoppashoppas verkligen! :)

Vad ska ni göra imorn ?? :)

over&out


mamma är världsbäst! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0