1 APRIL.

hejhallo våååååren! Fan vilken underbart väder. Det gör en verkligen på bra bra humör :) Varit på torp idag och shoppat litegranna :) Köpte två kläningar, smycke och så :) Var där med mammi! Nattis kommer snart hit, längtar efter dej! Hennes mammas hus brann ner igår natt. Finns inget kvar om ni som undrar vad som hänt.. Men nathalie, jag kommer alltid finnas här för dig. Du och jag är som helan och halvan, bill & bull, b1 & b2. Ja you name it! Vi är vi och kommer alltid stå så här nära och kommer alltid att finnas för dig. Mitt stöd som jag fått av dej det sista är nästan alldeles för mkt. Jag menar, e jag ledsen så gråter du med mig, har jag kul har du kul, är jag arg så är du arg. älskar dej gumman och finns här för dig. ALLTID... :) och även skrollan & dagge, jag tänker på er. På er allihopa så klart. Ni är starka !  //

 Snart kommer nog pappi! Han ska hälsa på här och så! saknar han :) lille pappi! Slutar sju och då ska jag till mormor&morfar en sväng. Sen ska jag hem och slappa! hade tänkt gå ut idag eftersom de e sånt otroligt gott väder blir man inte mindre sugen! Men jag får hålla mig. :) På fre ska jag nog gå ut. Ska bli kul eftersom sist var så lyckat! :)  Nu ska jag ut och ta ett bloss sen städa. :)


 OCH föresten, vilken jävla attityd du har, vilket jävla sätt du har, skämms du inte ? Jag har alltid alltid trott gott om dig. Men haha nej, jag har försökt, och att du ska bli grinig över en sån sak ??? jag förstår ingeting, detta e löjligt. Men jag antar att du inte växt upp riktigt än! men jag hoppas du gör det snart! Jag slickar inte röv för en sån sak! vill du vara sur och bete dig på det sättet fine. OCH NEJ, detta är inte om dig lina eller john! OVER&OUT.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj va hemskt me huset vart låg huset då??

2009-04-01 @ 20:56:36
Postat av: - jess / svar.

svar : Ute på suningen. Ett jätte fint stort hus. Jätte hemskt men tur alla klara sig ut. Deras två moppsar ( hundar ) räddade dom genom att spöka sig tokiga.

2009-04-02 @ 10:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0