HUVUDVÄRK

Jajjemen, det kan man lungt säga att ja har! fyfabian! Så det här blir kort blogg! Har även träningsvärk i exakt hela jävla kroppen! Helt sinnessjukt! - Ligger i soffan & åar mej menas världens bästa mamma varit i affären & köpt massa frukt & nu står och gör fruktsallad till mej! Bästa mamma <3

Idag har jag inte gjort så mkt. Först blev de solning & träning! Sen till stan en sväng! Sen hemmåt & vila. Även varit uppe & hälsat på mormor och morfar. Och till sist varit i stan & druckit kaffe med kila! :) Sen blev de buss hem. Orkade inte gå i pissregnet. Imorn, blir det gym & simmning för mej! Först gym själv sen simmning med lindis :) Ska bli skönt! HOPPAS min träningsvärk gått över. IAF min huvudvärk. Vill bara hugga av mig huvvet :( Imorn blir det utgång med louice! :) Får hoppas på en trevlig kväll :) OHERRE, nu kom min fruktsallad, draåthelvette vad gott de ser ut! JUMMIE!

Föresten, imorn ska de bli en mkt bättre dag! Bättre humör, ingen huvudvärk, ingen träningsvärk ( eller jo lite kanske ) Strålande humör ska ja vakna med! Bara hoppa upp & skutta =) HAHA de ska bli kul o se ;) Nu ska de bli film & mysa!
Puss & Smack / Jess.




m

Kommentarer
Postat av: FILIPPA

okej okej tack, det var ju inte alls mkt pengar, men hur såg det ut då? blev det bra ? och hur såg de ut när du tagit ut de, va det sletet ?

2008-10-21 @ 11:38:37
URL: http://f900212.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0