NATTI

ligger nu i sängen efter sett en sjuuukt kass film, den va inge bra alls med andra ord. Har ställt klockan på 06.30 för imorn är det jobb. Varit helt okej att vara ledig idag och känns även helt ok att gå tillbaka till jobbet imorn! förhopphoppningsvis!!!! :) Ska nog ta och lägga mig och se en norsk film! Dom e så mysiga på nått sätt haha! Låter rätt knepigt men dom är de. Älskar norskar överhuvudet taget, DOM FLESTA iaf. Alltid trevliga, goa & glada!

Imorgon efter jobbet ska jag och mamma åka in till oslo, vad som sker där berättar jag inte. Vi får se om det går bra eller inte imorn, de måste gå bra eller DET SKA gå bra :) Är hög av förväntan och ser fram emot de. Det kanske kan göra min dag vecka veckor lite bättre? vem vet..


nu ska jag försöka sova, ska upp galet tidigt och den tiden sover jag som bäst.


hörs imorn, sov gott alla!
OVER&OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0