KÄRLEK & HAT PÅ SAMMA NIVÅ.

Längtar till imorn, snälla de mååååste gå bra. FÖRENDRING.
läckert.




Jag saknar dig så, det gör ont, fruktansvärt jävla påfrestande att vara här när du e så långt bort," finns här för dig " och blabla vad var de där ?? de var väl onödigt, du e som en stor varböld i röven. Rätt ord för dig. Samtidigt jag känner så mkt kärlek så kommer vi till hatet, tänk, de står verkligen nära varandra. älska & hata, två olika saker som ligger på samma nivå.. Jag vill bara glömma, ett tag ville ja inte de, men ist för att kämpa att vi ska ha det bra så ska jag börja kämpa för att vi INTE ska ha det där alls. inte något med varandra att göra överhuvud taget. Det e bra nu, samtidigt du får mig må som bäst får du mig må sämt, min självkänsla, självförtroende, mod allt går ner till bott. För i helvete lämna mitt huvud och mig. Jag orkar inte med oss mer.




sorry för ett sjukt tråkigt inlägg. men behövde detta, tänker även på papi, hoppas han mår bra. känns jobbigt vara här i norge när pappa mår som han gör.
OVER&OUT, nu blir de film!

Kommentarer
Postat av: Nanilin.blogg.se

hej, armbanden finns kvar...maila mig isåfall på [email protected]

2009-09-02 @ 19:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0