HOME SWEET HOME

nu e man hemma igen, känns gott. Ligger i min säg och ser tv. känns som man verkligen är hemma fast på ett litet sätt inte, nu har man ju även byggt upp ett liv i norge oxå. Därför tycker jag de känns lite småtråkigt att inte va där oxå, men jag kan ju inte va på två ställen ;)

Imorn börjar flytt, eller packning vartfall, de suuuuuger. vill inte.
sen hämta hunden, gud vad jag saknar busan. Ville hämtat henne idag men hon är
ju hos mormor och morfar så vill inte åka dit och väcka dom hit och dit.


nu ska jag sova, ska upp imorn bitti. Bilresan tog föresten bara tre tim.
det är nog rekord för oss från hönefoss- uddevalla. Då stannade vi ändå
3 gånger, kissa, handla kaffe och köpte cigg i munkedal! min mamma e
bäst på att köra ;)


OVER&OUT,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0