6 SEPTEMBER

hey :)

nu har jag kommit mig hem från jobbet. Kändes bra att va där men ännu bättre komma hem till sängen hehe! ;)
nedå gick allt fint, går bättre och bättre med personalen och dom börjar faktist visa en riktigt bra sida nu! Handlar inte bara om att jag ( eller vi nya ) ska göra skit jobbet utan dom frågar de e ok osv. Sånt uppskattas och på det sättet så känns det bättre och jobba med sånna som visar de ( även om man säger de e ok ) så känns de bra för de har iaf frågat. Blev lite rörigt där men hoppas ni förstår hehe!

Imorn börjar min nya kost ska bli spännande, ska försöka köra på här uppe. :) Går ju även ungefär 9384754 steg på jobbet men lite till gör ju inget, mår bättre av det och de är ju det som är huvudsaken. Kämpa på här uppe. Visst hemma oxå men en bra början här utan alkohol t.ex osv :)


Nu ska jag snart se en film tänkte jag, är faktist riktigt trött. Är ledig imorn antagligen ( om jag inte blir inringd ) så de känns lite gott med MEN ska åka till två till ställen här i hönefoss lr lite utanför och söka jobb på två ställen! mer jobb dör man inte av ) sen gå in till stan och byta en sjal och lite sisådär. Köpa sockar, haha! roligt.c Martina åker hem på tisdag :( Kommer sakna henne änna lite. Hon ska börja packa grejer och sånt för flytt. Jag och mamma får FÖRHOPPNINGSVIS hennes läg. De är dock bara en 2a. Men för det första är hyran hemma på tok för dyr när man e hemma 2 vecka av 4. sen har ju inte jag heller tänkt bo hemma hur länge som helst heller. så en tvåa kan nog bli bra. Mamma får sova i vardagsrummet. Och har inte hon ont av de, så har inte jag heller de, får ju mitt rum som ja ska göra såååå fint. MÅLA om till en mörk go färg bara för ja tjötat om de i många år nu! Nästa läg, nej nästa läg och de har aldrig blivit av. Så vafan denna gången SKA jag, om jag ska behöva göra de själv så ska de göras :)



jag hatar dig, men jag tycker ju så jävla mkt om dig.
du är en idiot helt enkelt,men jag är nog en större idiot pga att jag
aldrig kan lära mig att inte falla för svin som dig. TRO mig,
inte första gången och garanterat INTE sista! SUCK på mig.



Nu ska jag se film.
OVER&OUT,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0