22 SEPTEMBER

hey, har blivit sjuk. Inget kul alls, känner mig inte på topp, förkyld och tror febern har hälsat på. Imorgon blir det inget jobb, lite segt om man säger så. Finns bättre saker att ha för sig än att ligga i sängen och snyta sig med papper hela dagen.. Fyfan , nått så meningslöst liv jag har, orkar fan inte med det, allt känns grått, allt känns dystert, även som allt aldrig kommer ordna sig och varför inte dra till med en kärlek som aldrig kommer hitta tillbax till mig. Jag är så ledsen, så sårad, känslofull, inget hopp, ingen tro och ingen utväg. Jag vet inte vart jag vill vara, här eller hemma i sverige ? vill bara flytta till ett varmt land, träffa nytt folk, kunna må bra igen helt enkelt. De verkar som om detta hade varit min lycka i livet. Och självklart HAN, där allt hänger på. Hur kan man vara ledsen på en människa som inte änns e värd de ? han är inte värd mina tårar. Inte heller att han kan styra över mina känslor på det sättet som han tyvärr gör, när han känner för de, då är de okey. Fan heller. Så ska d  absolut inte vara. Han är så långt borta, men ändå.

jag har ett riktigt meninslöst liv, jag vill bara fösvinna, känner panik inom mig och de är ingen bra känsla. den kryper så sakta fram inom mig. jag vill allt ska bli bra, " det löser sig alltid " ?! nje jag tror inte det. Nu känns de helt hopplöst. Jag är så fruktansvärt vilsen i mig själv.


Jag tänker på dig hela tiden, hela jävla tiden.
kan de inte finnas en delete knapp  ? Bara klick så e människan väck ?

Love jess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0