20 SEPTEMBER

hey hopp.

inte skrivit på jätte länge ju. har haft fullt upp nu när jag varit hemma.
vi har packat o flyttat och packat och flyttat. Var bara jag mamma och sis oxå så de va inte så där jätte kul!
var ute onsdags och fredags. i onsdags var ja o syrran hos andy med nathalie tony annapia och hennes kille. Sen i fredags var jag och syrran hos brorsan och hade lite party! senare kom john och ute träffa vi jögga osådär. :) Skulle egentligen åkt till ida den fina i trollhättan men blev icke så! Tråkigt. Fan tycker inte de e kul längre att gå ut, samma tråkiga människor hela tiden, fyfan ! Roligare kan man allt ha, ( inte för att jag har ett liv som är en dans på rosor men ) jobbar & sover! wiiihu.

Ne imorn börjar helvetet, vill inte vara här denna gången, vi har fått de så fint hemma och vill bara vara hemma. jätte segt men vad ska man göra? är iaf hemma 1½ vecka nästa gång. Då blir de antagligen åka till danmark sova 1 dag på vattenpalatsen sen åka på morran från danmark till oslo! Och efter de åka hit till hönefoss! NICE! får hoppas på att vi får vår lön denna gång bara haha ;)


Ska ta och lägga mejj nu, är trött och seg, åkt bil hela dagen.
ska blogga här nu mkt för har inte så mkt annat för mig ;)
OVER&OUT,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0