7 / 8 MAJ

godkväll mina läsare :)

allt bra ? Med mig är det oxå bra. Börjar bli trött somfan! Klippt mig nu ikv och slängt i en inpackning ! Hoppas mitt hår blir något bättre vartfall! Sitter i sängen och lyssnar på tomas ledin - en del av mitt hjärta! Fyfabian vad bra dendär låten är! Iaf nu när man lyssnar på texten. Sen får man ju bara sommar av låten :) Vill ha sommar, vill ha c, vill ha en green day biljett, vill ha pengar, vill ha nytt hår. Ja de e mkt man vill ha här i livet. Men kunde jag välja av alla dessa grejerna så hade jag valt c lätt! De hade kunnat varit snöstorm ute spelar ingen roll. Bara jag får ligga i en varm och go säng med han! Inte pengar heller, för hade inte haft tid att spendera dom, inte heller en biljett till green day, hade nöjt mig med att höra hans andetag och snarkningar :) sååååå detta e väl inte för mkt begärt om jag då bara väljer en grej av dessa? :) hehe.


När jag blundar är du det ända jag ser, jag hatar detta, jag avskyr att känna hat samtidigt som kärlek! En sjukt skum känsla! Men det ända jag vet är att ja hade inte tvekat en ända sekund. Hade bara släppt allt och sprungit till dig.. Jag saknar dig så mycket c. Vill inte sova pga vill inte drömma samma underbara dröm jag gjorde inatt.. ;/ Hatar det.

Ni är säkert trötta på mitt tjöt och kärleksgnabb, men nu är det så att ni behöver inte läsa, tycker ni de e för mkt av alltsammans så äre bara sluta läsa. finito liksom!!!!


är sjukt trött, ska kolla lite oc, bjussar på en bild här ovan :)
föresten, vad ska ni göra imorn ? (fredag)
OVER&OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0