SMÅTT STRESS

hejhopp. Nu e jag ifärdig gjord osvosv =) e ändå lite stressad. Vet inte vad jag ska ha för skor. pums,stövlar, klack, eller utan klack ? Hmmm... Vilket världsprob hahah! Ne ikv kommer bli j ätte kul tror jag =) Åka van till gbg & dricka massvis med groggar ;) Mums. Blev visst jag, nattis, jossan, tobbe, krille, korpen & hultman! Får se vad denna kvällen bjuder på! Kommer nog bli as skoj med soppas roliga folk. Men bara ett jobbigt fall! men de klarar jag nog mig igenom hahah!

Nu måste ja snabba mig för snart e skjutsen utanför =) föresten, fick min kära kläning från nelly & jag ÄLSKAR den. As fin men för fin för att ha ikv hahah! så ikv kör vi på svart, guld & persikofärgat! namnam!

här kommer en bild på mig som ja precis tog med camen på datan! inte den bäste men! ;) Försten så kommer jag sakna sis som faaan idag snyft...Men vi får ta igen de. Vem vet imorn kanske ? ;) Älskar dig sis& mamma ni e världen bästa. Dom bästa som finns i heeela världen. Och en sak till. Min bror kommer snart se ut som en badboy hihi! Passar bra när han har två rock systrar som e hmm badgirls ?? haha!


Lite smått mongo men men vad gör de ? man får ju bju lite på sig själv ;)


moong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0