NYDUSCHAD MMMMM

Mmm vilken känsla:) känns hur gött som helst faktist! Känt mej svettig med sketet hår osv så inte varit frächtast! Men nu har jag duschat & tvättat håret. Även smörjt in mig med en jätte go lotion & tagit på mig min nya nytvättade mysdress! Känns gott som fan. :) Är trött för blev att jag åkte hem vid halv 7 ist. Mamma stensomna i soffan hemma hehe men hon behövde sova oxå! Det gjorde mig inget & jobba så länge heller alltså! Men stack ändå en halvtimme innan stägning så ja fått hoppat in i duchen! :) Nattis har varit hos mej typ hela dagen med! Min bästa vän som e den bästa! Älskar dej så otroligt mkt. Allt för dig. Hon handla med sallad från caktuz med :) Gottit. Så har allt haft det mysigt. Men nathalie e väl helt trött på mitt tjöt om c för de ända jag pratat om idag typ hehe. :)

Ne nu ska ja ta & lägga mig lite i soffan och slappa! Ska även ta mig en rök! :)
Vad har ni gjort idag? :)
over&out.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0