9 MARS

hallo i stugan :) Haft en bra helg ?

själv blev de mortens för mej med sis, anna, kila & emma! Det vart helt ok som sagt! Bloggat dåligt pga jag varken haft lust eller ork... Varit ledig och de har varit as gött. Men ännu goare att va tbx på jobbet faktist! Känner mig som en människa här :) Jobbar som sagt hela dagen men vet inte hur de blir sen för har tid hos läkaren halv 4 och MÅSTE dit. E sjukt orolig och spänd så ja tror ja dör. Ont i magen och tankarna snurrar. Tänk om ?? Väldigt privat så känner att jag inte riktigt vill ta upp de här än iaf... Hmm, ja vad ska man säga mer ? inte blitt nån c tyvärr men hoppas verkligen imon.. hoppashoppas, bajbi :)


Nu måste jag verkligen städa :) Nattis har även kommit med lite käk! :)
over&out en liten stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0