24 MARS

Helloooo. Idag e jag på så mkt bättre humör :) Känner mig riktigt glad idag. Morgonen började fint och de känns, ja inte kanon för då ljuger jag med bra! det känns BRA idag :) Iaf har ja grejat med paket & lite sisådär. Har en sjuktjobbig huvudvärk men den går nog över snart hoppas jag.. Idag ska ja nog kolla lite på stan och så! Imorn jobbar jag heldag SUCK! känns inget vidare alltså.. Menmen..


Till helgen blir nog lungt. Söndag antagligen tyskland :) Hoppas på de! Och funderar starkt på nästa helg då jag e ledig dra upp till stockholm till morbror! Känner att jag vill komma iväg lite och bara ta det lungt med dom! Saknar dom ju! :)


Nu ska jag greja här. Hörs om ett litet tag ;) over&out!



- Vem vet ? Inte jag? ;)

Kommentarer
Postat av: Annelie

vad har hänt egentligen gumman? vi hörs ju aldrig längre. Hoppas du mår bra. Kram

2009-03-24 @ 16:04:56
Postat av: Lina Henke

men jag ;)

2009-03-24 @ 23:39:37
URL: http://linnssa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0