20 MARS

heeeelllu mylovers! Idag mår jag mktmkt bättre! Kan bero på mina underbara jag har dagligen i min närvaro! desutom mkt bättre och jobba ist för sitta hemma och grubbla! är trött på deppa och vara ledsen! det får fan vara bra nu! man orkar inte med det hur länge som helst heller.. Eller hur ? Iaf så är det jätte finfint väder ute! Man blir gladare bara av det! Synd att de blåser bara men jag håller mig in till väggen där det är lä och sköööönt!! bror har även varit här! världens bästa store bror! han e bäst :))  Hmm ikv blir det som sagt ute kväll i gbg! ska bli jätte skoj och e så sugen på att ha mina nya skor, braller, kläder ja you name it! Kul med nya grejer i en ny stad! mamma tröst köpte mig ett par platå pums! As läckra! älskar dom! desutom blir jag så mkt längre och man känner ju sig så mkt finare! Längre beeeen! hehe! Fan vad göt jag låter! Ne men ikv ska bli en kväll vi aldrig glömmer! ska bli kul att se hur kvällen slutar! Det e ju jag och martina som ska ut på äventyr ;) Yeeees. Ne nu måste jag packa upp alla dessa paket! 23 stycken som har fattats här i veckan! ILLA, yeap. Vad ska ni göra ikv föresten ?? Ser att min statisktik höjt sig! är det bara för ja tyckt synd om mig själv& varit ledsen de  sista tro? hehe! Vad gillar ni att jag ska skriva om föresten?  KOMENTERA! :) over&out ett litet tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0