18 MARS

hej allihopa, hur är det med er ? Känns som om jag inte bloggat på evigheter. Hmm men ska berätta varför.


Igår skulle jag & mamma åkt till danmark! Börjar vi missar båten. Den åkte 08.00 & vi var där ca 2 min över. SUCK på det. Vad skulle vi gjort i gbg kl 8 på morran liksom ? Sen fick jag ett jätte jobbigt samtal som gjorde att hela jag bröt i hop! Jag grina oavbrötet till klockan 17.00 huvudvärk ? Aaa lite faktist. Allt känns jobbigt & skit. Jag är hur deppig som helst. Känns som att, skulle jag inte haft min underbara familj och NATAHLIE så hade jag nog gått rätt in i väggen just nu! Jag vill bara frysa ner mig i 3 månader och sen återlivas och fortsätta där. Men de kan jag ju inte. Jag har varken nån livslust eller glädje innom mig. Jag känner mig helt totalt tom. Vill bara skrika, svära, slå & springa, springa så långt, till en annan värld helst. Komma till en helt annan värld som jag mår bra i för just nu känner jag mig varken som en människa eller nån bra person! Jag ska inte ljuga här i och blogga om min bästa & glammiga liv med dom bästa vännerna och med de bästa livet. För så är det inte. Just nu mår jag skit fast inners inne vet jag att det kommer lösa sig. Men nån gång känns så otroligt långt ifrån just här och nu för det e ju här jag står idag.. Jag håller på att färja håret just nu! ska snart tvätta ur de! Ville bara berätta att jag mår skit, jag sitter hemma & tycker synd om mig själv. Desutom blivit sjuk med feber och förkylning så har inte den godaste lusten nu att blogga eftersom jag inte har något att blogga om!  Men vi hörs imorn!

tack för ni orka läsa eländet! over&out.



vill oxå ge en stor kram till nathalie & min familj som har stöttat mig. Ni är underbara och verkliga! Vid sånna här tillfällen vet man vilka som är riktiga & vilka som kör sitt falska race! Jag e nöjd över mina pärlor och dom e dom bästa! För mig så betyder det så mkt att de knappt gå förklara pga hade jag inte haft er vet jag inte vad som skulle skett igår! Love u all.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0