15 MARS

halluuue, jobbar nu.. Ovanligt va? ;) Bror min har precis varit här & hälsat på. Trevligt som vanligt. Har även nyss käkat pasta =) Mums... Vet inte riktigt vad ja ska skriva. Igår tog jag det lungare än lugnas. Spenderade kvällen i soffan med calle i tankarna.. Saknar han så jääääääävla mkt. :( Usch & fy vad jobbigt ( det e sååå synd om mig ) hehe!! Träffar han nog snartsåå ;) Mjo jobbar som sagt ja! mkt skummt har de varit här. menmen! :)

Försöker få tag i natts men hon har ej på telefonen! Så ring mig när  du ser detta ! är orolig baby..
 

Ne nu måste ja verklige städa lite. Och föresten, vad tyckte ni om melodifestivale ??
Allvarligt, hon som vann har en sjuktfin röst. MEN de e väl shlager det ska vara ?? Eller har jag missuppfattat detta ?
1000 miles skulle lätt vunnit!!! ( de e väl inte shlager heller men riktigtriktigt grym låt )
Men älskar hon da finer ni vet ?? vilken röst& låt :)

over&out ett litetlitet tag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0