14 MARS

gooodmorn ;)

Nu är jag på jobbet. en del att göra och e faktist helt slut i hela kroppen! Gårdagen var lyckad som fan! Kanon kul & den slutade preeeecis som jag tänkt mej hihi! MEN inte början av kvällen!
Här kommer en berättelse om gårdagen fre den 13 !

Nattis & jossan kom och hämta mig ungefär vid hlv 7 tiden i vanen! hehe! Åkte för att hämta resten av guldbarnen karin, hultman, korpen, krille & tobbe! Vi tränger oss in i bilen och självklart JAG FÅR DEN BÄSTA PLATSEN! .. Säger till karin som sitter brevid mig att ge mig ciggen när du ska slänga ut den så de slipper komma glöd på mina strumpbyxor! 10 min senare slängde hon ut den själv och den åkte in! rätt på mina strumpbyxor som bara sa tjoff! Fick en kanon snygg maska som ja satt och grina över hela tiden! YES men vi var iaf på väg! Nattis säger till oss de att. Fan va gött folket, för en gångs skull håller vi tidsschemat! mooooot bambooooo! 5 min senare börjar hela bilen skaka! Japp, mitt ute på motorvägen så blir de punka! ett stort jävla hål i däcket där bak! Fick stå där ute& frysa menas stackars krille& tobbe arbeta för fullt för dom hade ett extra däck! Men de var tomt på luft! Så tog as lång tid att få blåst upp de! Iaf fixat för att kunna köra till nästa tapp som var vid spekeröd! Äntligen toa! var sekunden innan ja gjorde på mig! satt på dass i 15 min för de bara rann haha! Med mina extra strumpbyxor i näven så fick äntligem bytt dom =) Allt vart klar för bambo igen! Kommer oss ner in på bamboo, jätte god mat men kunde bara äta kyckling för jag stekte maten i den starkaste hetaste jävla såsen jag nånsin kännt på! Mina läpparbrann & hade ju faktist typ nare! ajajaj! Blev teuqila ist! ( citron e bättre )Nattis gjorde även bort sig en del som jag har video på! Vet inte riktigt än hur man kan lyckas ladda upp det men ska försöka greja! lite bilder ska ni iaf få :) Hmm, blev att alla var klara vid halv 11 och dom skulle stänga. Vi vela och höll på! Jossan körde mig sen till underbara c! Var bra lullig men tänkte att de skiter ja i! Och de blev hur bra som helst. Fick lovat varann saker osvosv. jag e sjuuukt trött pga fick åka hem vid halv 9 imorse pga jobbet :( ( min helg ) Hade velat ligga kvar under täcket med den sexigaste & goaste mannen i hela världen! :(

Hade iaf den bästa jävla natten i historien! Wah, ryser och blir helt varm i kroppen när jag tänker på de! ( även lite generad ) hihi... De var nog bra som de blev att jag vart lite små lullig och även han :) Det behöver inte gå åt fanders för de ! Ja har en lycklig känsla i hela kroppen! Helt sjukt.. :)

Tack iaf för kvällen ALLA! ni e underbara hela högen och så glad över att jag har er! :) Dom bästa köössarna så att säga :) Ett stort smack till bara er! Tror även de blev lite käääärlek i vanen! HAHA! Mys. De va kössar högt & lågt! bra och kärleksfull kväll! En kanon fre 13e. <3


lite bilder.

  
     
   


Lite bilder :)  Måste blossa nu! over&out

Prata precis jag säger! HAHAHA de va då inte bara jag som .............
" nee de ekar i ditt öra. " Kiss my ass baby ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0